Friday, May 22, 2009

Sambutan Hari Guru 2009 SK Lakum

Sambutan Hari Guru peringkat sekolah SK Lakum telah diadakan pada Khamis 21/5/2009. Acara yg ditunggu-tunggu setiap tahun oleh semua guru. Best woo...hahaha...

Kali ni tadak acara sukan macam tahun-tahun lepas (bola sepak, bola baling, bola jaring dll). Ada acara sukaneka ja. Tapi tiap-tiap tahun mesti ada kontroversi gak lah. Banyak penipuan berlaku. Kalo murid2 menipu boleh la cikgu marah...kalo cikgu menipu?


Pasukan yg bermain dengan jujur, dan akhirnya tertewas dengan penipuan yang berlaku. :(


Bersemangat btoi guru besar aku membuat lontaran. Dia baling gelung masuk woo dalam skiter. Hehehe...


Sudden death setelah seri. Pengadil berat sebelah kat geng warna biru gelap. Gelung masuk dalam skiter...tapi skiter terbalik. Tu pun dia kira masuk gak. :(
Tapi off target banyak btoi guru besar aku baling. Hehehe...



Gaya seorang profesional membuat lontaran bagi kena tin. Gaya macam main bowling woo. Kena lak tu. Hehehehe...


Satu lagi penipuan berlaku. Team aku sampai dulu...tapi pengadil tak tengok betoi2. So team merah diumumkan sebagai pemenang.

Ada banyak lagi acara sukaneka ni. Ada 6 semuanya. Semuanya penuh kontroversi.


Dah abis acara padang, masuk dalam dewan. Buat persembahan sikit-sikit. Team aku nyanyi lagu ala A cappella. Aku tak sempat praktis pun. Baru balik kursus kat Kuantan 4 hari sampai Rabu sebelum sambutan Hari Guru ni. Nganga mulut ja la :p


Guru-guru SK Lakum 2009.

Kalau permohonan bertukar aku diluluskan, sambutan Hari Guru ni kira sambutan terakhir aku kat sekolah ni la. Isk....sedih la plak.....

13 comments:

Jack said...

jem.. sedey gila.. tapi bila aku melihat hat bersukaneka.. aku memang nampak cahaya kekalahan dah kat team hang

Lakum said...

Ayat takleh blah. Dah nampak cahaya? Tu cahaya kejujuran tu. Team aku bersih.

mohd shazwan nabil said...

gambar nombo 2...
yg berdiri sblah student dkt ngan guru besar hang tu...
cikgu ka student tu? comei jaaa... hahaha...

anyway, utk cikgu lakum. nampak sangat muka tak ikhlas bagi sokongan tu.. bodek ler tu..wakakaka..

Lakum said...

Dah agak..musti ada org tanya. Hahaha. Tu anak guru besaq. Dia cikgu ganti. Ada cikgu skolah aku cuti bersalin. Yaaa...mmg comey. Umoq baru 19 taun wooo... Tgk gambaq nombor 1, ayah dia kawal rapat aaa. Hehehe. Hat tu ka?

p/s: Aku sokong ikhlas tu wey....

steellusion said...

nampak mcm lakum paling muda remaja ja dalam barisan berbaju batik tue.. hahaha

Lakum said...

Anda betul. Tapi aku bukan yg paling muda. Ada lagi. Cuma aku awet muda. Hehehe....

Jack said...

awek tak dak?

Lakum said...

ada...tapi takleh habaq. hehehe...

tayar soton said...

mana awek???..xnmpk pon...aku nk ushar gak...hehe...

anda nk tukar kemana wahai lakum???

Lakum said...

nak tukar balik ke kampung halaman la encik wellan wey...

tayar soton said...

wah..pendang....i'm KAMBING...hehe

mohd shazwan nabil said...

baru 19 ka?
adehh... takmo ah..muda sangat.

Lakum said...

Muda sangat la msn..baru lepas matrik tuuu