Saturday, May 2, 2009

Oh......



Penyebab aku on Xbox360 tapi dok lepak kat dashboard ja (leepast bleh prasan plak). Rasa mcm nak tukaq template biru laa...atau pink. Ok ka steellusion?

Hahaha...jangan marah kengkawan....

8 comments:

steellusion said...

tu dia.. marka cekgu... hahah :P

Lakum said...

muahaha....saja test market

LeePast said...

wakakakakakakaka....full pic or gtfo!!! anyway semoga berjaya en lakum

Lakum said...

gtfo pun gtfo laa...uiii....full pic takleh. hahahaha...

Thank you. Doakan aku berjaya. Hahahaha....

Anonymous said...

nampak mcm tua jer... cepat aging tue :p

Lakum said...

Aku pun bukannya muda lagi. Muahahaha...

mohd shazwan nabil said...

pehhhh...kali ni lebih lawa dari yang sebelumnya ! tahniah cikgu. semoga anda berkahwin secepat mungkin. macam awek lama aku daaaa..... tp seb baik dia bkn dok pahang.dok terengganu.

Lakum said...

Uih...mana leh kata lagu tu msn, gambar sekerat ja tu. Erm..masing2 ada kelebihan dia antara yg baru dengan yg lama.

Dengan hat lama dah tarak jodoh nak wat camna. Kami yang sepakat buat keputusan.

Dengan yg baru ni, insyaallah lah. Aku aminkan doa hang tu. Trima kasih. Hehehe...