Thursday, May 14, 2009

Pasukan Belasahan Utama

HAA...SAPA KATA AK...mcm azwan le plak guna caps. Haa..sapa kata aku tak bersukan. Tiap-tiap Rabu malam aku akan pi main futsal maaa....



Tengok tu keganasan muka ahli pasukan aku ni. Hahaha, padahal ni pasukan belasahan utama ni..bukan kesebelasan utama. Memang team aku jadi favourite untuk dijemput kalo team tu nak merasa menang mudah. Hehehe..


(manager melintas court dengan anak kecilnya)

Bagi team yg nak merasa menang mudah tu..sila lah contact saya untuk maklumat lanjut. Kuikuikui...

6 comments:

tayar soton said...

peh...men futsal siut...aku nk join gak la...

Lakum said...

Perut dah ada kemajuan...kena la bersukan skit. Hahaha...

tayar soton said...

kemajuan sejagat

Jack said...

aku nak tengok rumet aku setahun lepas kawen.. ada perubahan perut dak

tayar soton said...

haha..pandai la ang...aku menten ja

Lakum said...

kita tengok sejauh mana kementenan anda...