Saturday, May 9, 2009

Hampeh....




Ni bukan acara pengambaran untuk video klip Pusara Di Lebuh Raya...tapi acara minyak abis kat highway Karak-Kuantan petang semalam. Semenjak aku terlibat dengan dunia permotoran, sejak beroda dua di zaman sekolah lagi...aku tak pernah terlibat dengan aktiviti kehabisan minyak. Tatau la camna benda ni bleh berlaku kali ni. Aku tak teringat langsung nak tengok meter. Jarang sekali berlaku. Nasib baik bukan sorang...kalo tak....tatau laa...

Nasib baik gak dah dekat dengan tol Lanchang. Boleh la call member tolong beli minyak. Dia pun cari la jalan sampai ke tepi highway tu. Jenuh gak la menunggu...kawasan tepi highway tu utan ja. Nasib baik member yg tolong tu agak terer bab-bab hutan ni.

Aku berjanji perkara ini tidak akan berulang!!

21 comments:

Jack said...

dah tua dah

Lakum said...

yaa...aku sedar.......

steellusion said...

tua2 dah mmg mcm ni, mudah lupa.. -_-

haha.. mujuq cerah lagi, kalau tak maunya mak ngah dtg membantu :ninja:

Lakum said...

Hah....mak ngah. Dia mai ajak pi umah dia la no...pekena mee goreng......

LeePast said...

huahuahuahua cikgu ni bercinta sampai lupa minyak nak abis...parah2 .....

mohd shazwan nabil said...

hahaha..aku tumpang simpati kat hang lakum

Lakum said...

@leepast
Mana adaaa.......

@msn
terima kasih atas simpati saudara. Hahahaha....

LeePast said...

@Quote - Semenjak aku terlibat dengan dunia permotoran, sejak beroda dua di zaman sekolah lagi...aku tak pernah terlibat dengan aktiviti kehabisan minyak. Tatau la camna benda ni bleh berlaku kali ni. Aku tak teringat langsung nak tengok meter. Jarang sekali berlaku. Nasib baik bukan sorang <<< mungkin anda bersama marka anda...sbb tu anda terlupa tgk meter :P

Lakum said...

Isk..isk..isk...

Tidak lah. Saya bersama kawan lelaki lah. Marka tak dok sini :P

mohd shazwan nabil said...

dok asyik tengok benda tu jaa... sampai meter pon takmau tengok dah.. aku setuju dengan pandangan leepas tu.

tayar soton said...

mengapa terjadi begitu???...oh tidak ku sangka...tp tidak mengapa...sume itu ada hikmahny...

teettt....

Lakum said...

@msn
Janganlah menabur fitnah pada insan yg lemah ni. Saya bersama rakan lelaki daaa...

@tayar soton
Ianya berlaku dengan pantas...tanpa diduga :P

tayar soton said...

dugaan mendatang nampakny...mengapakah begitu???

Jack said...

dia soh menikah dah tu

Lakum said...

Ya la ya la....nanti aku habaq kat ayah aku. Huhuhu.....

tayar soton said...

hehe...kawan ku dh nk nikah...

Jack said...

kawan apa.. hang tu dah nak menikah

Lakum said...

Ha btoi tu. Aku dok berangan ja lagik. Hang tu yg dah nak menikah tayar soton oit.

Jack said...

carik peta umah dia tak jumpa dalam gps.. haha.. hang ada jumpa ka lakum

Lakum said...

aku tak try cari lagi. nanti aku try...jumpa nanti aku habaq..

tayar soton said...

uit...gaduh2 pa nih....panggil GB kot...

umh aku tersorok beb...menguji minda tuh