Sunday, February 28, 2010

Newest Member In The Family.

Alooo....

Lama tak update blog nih. Dah masuk 2010 ni tak update pun lagik. Hihihi..

So untuk update kali ni aku nak cerita pasal ahli baru dalam keluarga hiburan aku walaupun dah hampir sebulan lebih. Hehehe.

YA! PS3 SLIM 120GB MALAYSIA SET!!




Ni gaming setup aku buat masa ni. Serabut gila wayar kat bawah tu. Hehehe...


Tapi....sebelum aku ada PS3 Slim ni...aku ada PS3 fat 60GB.



Aku terpikir gak hari tu nak jual ke tak PS3 60GB tu. Dengan card readernya, USB port yg banyaknya, bentuk yang cun nya...isk...tak masuk hardware backward compatibility dgn other OS installation lagik...isk. Tapi demi kestabilan dan ketenteraman minda, aku jual gak. Dapat lak buyer mau beli, sambar ja la PS3 Slim tu.

So...happy gaming. PSN Id aku ada kat sebelah. :)

4 comments:

Jim Jeeb said...

kaya betul hang nih..rezeki org baru menikah

Lakum said...

Hahaha. Mana ada kaya. Ada duit lebih sikit ja. Betul la kata org kawen ni insyaAllah ada je rezeki dtg walaupun time bujang cukup2 makan ja. Hehehe.

Tapi tak berbelanja lebih pun. Game baru ada 2 beb. :P

steellusion said...

wahhh encek kayas.. :sebat:

Joel said...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Joel Houston
JHouston791@gmail.com