Wednesday, July 1, 2009

Alhamdulillah....

Ayah aku selamat menjalani pembedahan bypass saluran jantung pada 23/06/2009. Submit ke wad pada 21/06/2009.


Sebelum operation.

Lepas operation, dia masuk ke C.I.C.U. (Unit Jagaan Rapi Kardiotorasik dalam bahasa Jerman) selama 2 malam pastu keluar ke wad biasa.


Ni lepas sehari masuk ke wad biasa. Bantal kecik kena selalu dok atas dada. Ngeri gak tengok jahitan operate tu. Yang atas kerusi roda tu plak mak aku yg sakit stroke sejak bulan Februari lepas.

Ayah aku dah keluar dari wad pada Isnin lepas 29/06/2009. La ni lepak kat umah abang aku di Penang. Harap-harap kengkawan dapat doakan ayah dan mak aku cepat sembuh....

Terima Kasih....

5 comments:

steellusion said...

yeah, we will pray agar mak n ayah encik lakum segera sembuh....

berilah semangat sebaik mungkin kepada mereka, kita adalah kekuatan mereka... harapan mereka... :)

Lakum said...

Terima kasih. Terharunya aku.......

tayar soton said...

amin...

ummu said...

semoga orangtua encik lakum kuat hadapi dugaan ini.saat saat begini,orangtua kita memang amat perlukan doa, perhatian dan kasih anak...

Lakum said...

InsyaAllah...

Terima kasih....